o zabawie jesień w kolorach tęczy raz jeszcze




Dziękuję Wam za to, że chcecie ze mną fotografować jesień w kolorach tęczy. Wczoraj wieczorem zrobiłam w końcu zdjęcie-baner do naszej zabawy - unieście je proszę na Waszych blogach jako potwierdzenie udziału w zabawie.

Od jutra przez tydzień czekam na zdjęcia z kolorem czerwonym w roli głównej. Już nie mogę się doczekać, by zobaczyć je na Waszych blogach (moje wciąż tkwi w głowie nie zrobione, ale jak mówi przysłowie "szewc bez butów chodzi"...).


A może ktoś jeszcze ma ochotę na udział w zabawie?
Serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam serdecznie
 i miłego słonecznego dnia Wam życzę
Ania

Komentarze

  1. U mnie troszkę czerwonego jest:), zobaczymy co z tego wyjdzie:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego dnia!
    PS. Aniu wysłałam wiadomość do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iluś :)
      czekam na zdjęcie :)
      bardzo jestem ciekawa tych Twoich czerwieni ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  2. Super a wiec biorę się za zadanie domowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mam jeszcze pytanko, czy zdjęcia mamy przesyłać Ci an mejla oraz umieszczać na blogu czy tylko umieścić na blogu z informacją o zabawie:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko na swoim blogu ;))
      dziękuję za chęć udziału w zabawie :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  4. To ja też juz umieszczam na swoim blogu zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko :)
      czekam na jesień w kolorach tęczy na Twoim blogu ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  5. ..no to zabieram się za robienie zdjęcia:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lavande :))
      zapraszam do zabawy :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  6. anusia bardzo dziękuję za przesyłkę i jakże miłe dodatki :)
    buziaki
    monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko :) cała przyjemność po mojej stronie :))
      zapraszam częściej ;))
      i może masz ochotę na zabawę w kolory...
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. anulku na zabawę w kolory chęć mam mam tylko czasu nie mam :(

      Usuń
  7. ale super! banerek wyszedł przepiękny :) z chęcią umieszczę go u siebie na blogu :)
    no i nad zdjęciem czas pomyśleć ;)
    Pozdrawiam Aniu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikuś :))
      dziękuję :))
      i czekam na piękne czerwone zdjęcie :)
      żółte zdjęcie na Twoim blogu jest, bardzo, bardzo fajne :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. dzięki Aniu, czerwone już wymyślam :)

      Usuń
  8. chętnie wezmę udział, ale mój blog nie jest wnętrzarski jak Wasze, czy wśród moich opowieści albo podróży mogę po prostu przemycić ten kolor czy musi to być konkretnie jakoś wyróżnione zdjęcie, że akurat to bierze udział w zabawie? Bo a konto czerwonego mój aktualne post otwierają bordowe drzwi z lwią kołatką, a w treści jest jeszcze kilka drzwi w tym kolorze :)? Do pozostałych kolorów dobrałabym już inne zestawy zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo :) mój też nie jest wnętrzarski, ostatnio w nim jest wszystko :)
      pewnie, że możesz "przemycić" ulubione zdjęcie, na którym jest po protu kolor czerwony :)) a zdjęcie z kołatką jest naprawdę fajne :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. banerek też już jest ;), a dynie jednak pomarańczowe, wolę świat kolorowy ;)

      Usuń
    3. piszę właśnie maila do Ciebie w tej sprawie ;)))

      Usuń
  9. Czesc Aniu :) Banerek biore ze soba a moje czerwone zdjecie jest juz na blogu :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko :)
      piękne zdjęcie :))
      dziękuję :))
      a ja od godziny siedzę i podziwiam Twoje prace (lista "tych" jest już baaaardzo długa. Jak to dobrze, że Staś układa puzzle ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bea :)
      dziękuje i zapraszam do zabawy :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. już się pojawił, a co będę czekać;)))

      Usuń
  11. Chętnie wzięłabym udział w zabawie, ale nie wiem jak wyrobię się z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda :)
      zapraszam do zabawy, zawsze możesz zrezygnować, wiem jak to jest z tym czasem - towar bardzo deficytowy ;)))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  12. ja się zapisuję bardzo chętnie. banerek już wklejam na bloga, biorę psa na smycz i idziemy szukać czerwonego w jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marrgott :))
      dziękuję i zapraszam do zabawy :))
      na szczęście (no przynajmniej u nas) jesień w tym roku jest kolorowa - liście siejuż pięknie wybarwiają, tylko spacerować, korzystać ze słoneczka i fotografować ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  13. Ok. Banerek na blogu już mam. Jutro wkleję zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Banerek zaraz wkleję - szukam inpsiracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi :))
      zapraszam :) i jak z inspiracja?? moje zdjęcie wciąż jest w głowie - mam nadzieje, ze w weekend uda mi się je zrobić :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. Aniu zrobiłam dziś. Jak oglądam dzieła dziewczyn to marne to moje zdjęcie ale cóż, tak to sie robi telefonikim. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Oj myślę ze ja tez coś dodam od siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy :))
      odkryłam ostatnio Twój blog i jestem zachwycona :))
      cieszę się, że zaglądasz do mnie :)) i zapraszam do zabawy :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  16. świetny pomysł i jaki fajny banerek!:))) może coś uda mi się zrobić na dniach:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scraperko :)))
      zapraszam :)) i czekam na fajne fotki Twojego autorstwa :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  17. Rewelacja! :) Nie mając pojęcia o "Jesieni..." robiłam wczoraj akurat parę zdjęć z kolorem czerwonym w roli głównej...przypadek? :)
    Baner już na moim blogu, a za kilka chwil znajdą się tam i zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Werando Eulalii :))
      bo ja tak intensywnie myślałam przez ostatnie dni o jesiennej zabawie, że ściągnęłam Cię myślami ;))
      zapraszam do zabawy
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  18. Ja również piszę się na zabawę :)
    Zdjęcia będą pojawiac się na blogu simple ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catherine :))
      witaj :))
      zapraszam i czekam na zdjęcia :)
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  19. Chętnie przyłączę się do zabawy;) jutro wyruszam na poszukiwanie jesieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mags :))
      zapraszam :))
      pogoda (odpukać!!) sprzyja spacerom i poszukiwaniu jesieni - wczoraj na spacerze - zwracałam uwagę tylko na kolor czerwony ;)) na liście sumaka octowca i dzikiego wina, na czerwone huśtawki na placu zabaw ;)) paprykę i pomidory na osiedlowym bazarku ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. Oj tak, pogoda sprzyja spacerom:) U mnie misja zakończona sukcesem, banerek i zdjęcie są już na blogu :)

      Usuń
    3. http://lifestylescrapbook.blogspot.com/2012/09/jesien-w-kolorach-teczy-czyli-zabawa.html
      link do postu z czerwienią, a jutro na blogu ukaże się pomarańcza :)

      Usuń
  20. Super zabawa, lubie lowy fotograficzne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ishin :))
      zajrzałam do Ciebie i jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac :))
      czekam z niecierpliwością na upolowaną czerwoną jesień :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  21. fajny pomysł moja droga, może uda mi się coś wymodzić. pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewomaison :)
      cała przyjemność po mojej stronie :))
      zapraszam do zabawy i czekam na na rezultat "wymodzenia" ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  22. Jeśli można, to ja też chętnie się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Wrocławianko :)
      pewnie, że można :))
      zapraszam serdecznie :))
      Ania

      Usuń
  23. Rano zobaczylam reklame zabawy u Ateny. Przez dzien nie moglam przestac myslec o tym wyzwaniu. Tymbardziej ze przed oczami "pojawialy" sie pewne owoce. Udalo mi sie go juz nawet je nabyc:) Jutro urzadze im sesje zdjeciowa!

    Zglaszam sie do zabawy majac nadzieje ze i przy kolejnych zadaniach wena sie nie schowa.

    Banerek cudnie kolorowy! Taka jesien to ja lubie!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alexls :))
      dziękuję :))
      cieszę się, że zorganizowałam tę jesienna zabawę, bo dzięki temu poznałam i cały czas poznaję wiele nowych naprawdę fantastycznych Osób :))
      czekam na jesienną owocową sesje fotograficzną :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  24. Ale fajnie, ja z publikacją swojego posta na początek jesienie czekam do jutra - bo podobno jutro początek astronomicznej jesieni, ale też biorę udział w zabawie:)
    Pozdrawiam,
    Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galerio Dekodom :) Beo :))
      dziękuję za odwiedziny :)) i zapraszam do zabawy :))
      Wasza nowa, lniana kolekcja w czerwonym kolorze to coś naprawdę IDEALNEGO na jesień :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. Dziękuję Aniu:) banerek na blogu, pozdrawiam,B.

      Usuń
  25. Żaden ze mnie fotograf, ale zdjęcie już jest na Magicznym Szydełku :)
    Pozdrawiam wszystkie uczestniczące osoby i pomysłodawczynię świetnej zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Magiczne szydełko :))
    ale zdjęcie jest urocze :)) i takie moje ;)) bo jesień bez wyprawy do lasu to nie jesień :))
    dziękuję :))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że to nie ostatnia taka wyprawa w tym roku...

      Usuń
  27. To ja się też bawię :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elphame :))
      witam Cię serdecznie :)) i zapraszam do jesiennej zabawy w kolory :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. uffff zrobiłam małe zdjęcie z kolorem czerwonym, między wypijaniem syropu a grzaniem się w łózku ;)
      http://domowe-pielesze.blogspot.com/2012/09/jesien-w-kolorach-teczy-czerwony.html
      Pozdrawiam.

      Usuń
  28. Ja też się zgłaszam! :) Akurat dziś jeszcze nie wiedząc o Twojej zabawie kupiłam kilka czerwonych dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino Aniu :))
      zapraszam :)))))))))))))))))))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  29. Jeśli mogę, to i ja chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :))
      ależ apetyczne zdjęcie umieściłaś:))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  30. Oczywiście potwierdzam chęć uczestnictwa ...zdjęcia pfoniforków zajączone ;-) Pozdrawiam cieplutko z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałatko :))
      fajne zdjęcie :)) uwielbiam pomidory, a na haft xxx czasu wciąż brak ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  31. To i ja nieśmiało się przyłączę, tylko nie wiem jak wkleić banerek na moim blogu( dopiero raczkuję:((.W jakim miejscu? Pomocy!!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu wkleiłam, chyba dobrze??pozdrawiam Cie i pełna podziwu dla Twojego inspirującego Bloga idę poszukiwać czerwonej jesieni:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazinko :)
      zapraszam do zabawy :))
      "proszę podaj adres bloga, niestety po wejściu na twój profil ukazuje mi się kominikat "profil niedostępny"
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  33. Kochana,i ja przyłączam się do zabawy w kolorową jesień :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pauluś :))
      cudne, energetyczne zdjęcie :))
      przeczytałam właśnie, że...
      GRATULUJĘ :))ale bardzo, bardzo się ciesze :))
      POZDRAWIAM CIEPLUTKO I NIE DAJ SIĘ CHORÓBSKU!!!
      Ania

      Usuń
  34. Ojej... ale fajny pomysł ..Czy ja mogę też?
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :))
      bardzo, bardzo się cieszę :))
      UWIELBIAM TWOJE ZDJĘCIA :))
      w ubiegłym tygodniu kilka wieczorów spędziłam na ich podziwianiu :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. Naprawdę ? ale nie wiem czy zdążę, wziąć udział..tydzień to jednak trochę mało...
      buziaki :)

      Usuń
  35. Bardzo chętnie wezmę udział w tej zabawie :)
    Czy zdjęcia wklejamy tylko na swoim blogu?
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emiliar :))
      zapraszam serdecznie :))
      tak, zdjęcia wklejacie tylko na Waszych blogach :))
      piękne jesienne chwile :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  36. Biore udział :0
    Tu link http://kwiatyzbibulyinietylko.blogspot.com/2012/09/zabawa-jesien-w-kolorach-teczy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malmys :))
      piękne jesienne zdjęcie :))
      dziękuję :)
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  37. Ja też się chyba pobawię (aczkowiek nie wiem co będzie z niebieskim :D ) - czerwony jest tutaj: http://rae-galeria.blogspot.com/2012/09/czerwony-jak-jabko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rae :))
      zapraszam :))
      jabłuszka prze prze prze prze... prze fantastyczne!!! :))
      czy mogę się zainspirować???
      ja, w odróżnieniu od innych kolorów, mam pomysł na niebieskie zdjęcie ;)))
      bo to nie tak, że ja wszystko już zaplanowałam - też działam spontanicznie i dlatego mojego zdjęcia wciąż brak ;)
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. Proszę bardzo, jabłkami można się częstować :)

      Usuń
  38. Dołączam się chętnie, bo czerwony jest moim faworytem, ściany salonu też mam czerwone ;))
    niebawem zapodam jakies "dzieło" na swoim blogu ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula :)
      piękny collage w kolorach jesieni :))
      a zdjęcie kociaków to mnie rozbraja od samego rana ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń

    2. link załączam ;)
      http://anielskizakatek.blogspot.com/2012/09/koci-telewizor-i-zabawa-w-kolory-jesieni.html

      Usuń
  39. Z radością przyłączyłam się do zabawy - jeśli chodzi o czerwony to u mnie pojawiły się pomidory. Jak myślę o kolejnych kolorach to mój blog zrobi się bardzo kulinarny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod niebem Alaski :))
      ależ apetyczne pomidory :))
      jeśli uda mi się kupić jeszcze odpowiednie pomidorki to przepis wykorzystam ;))
      przyjemne z pożytecznym :)
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  40. Aniu, sweet, Aniu... tak sobie pomyślałam, że może przyjmiesz moją sugestię, aby wszystkie uczestniczki Twojej zabawy wklejały linki ze swoimi zdjęciami pod postami z Twoimi "kolorowymi" zdjęciami. Chciałabym popatrzeć na interpretacje dziewczyn ,ale przedrzeć się przez te wszystkie komentarze i odnaleźć posty z fotkami to robota żmudna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodzianko :)
      myślałam o oddzielnym poście z linkami do zdjęć , ale to mnie przerosło ;))
      więc niestety pozostaje niestety żmudna robota ;))
      choć tak naprawdę to fantastycznie spędzam czas zaglądając do Was i odkrywając nowe miejsca :))
      Staś na szczęście odkrył nową "zabawę' -darcie tekturki na drobne kawałeczki i gotowanie z niej zupy, a może sałatki ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. Aniu, sweet, Aniu ;) Miałam co innego na myśli. Po Twoim postem, w którym pokażesz swoje zdjęcie z tematem czerwonym, my - uczestniczki - oprócz komentarza o Twojej fotce, zostawimy bezpośredni link do naszych czerwonych zdjęć. . Potem stworzysz post ze swoim zdjęciem w kolejnym kolorze i my znowu pod nim zostawimy linki do swoich fotek. Tak sobie myślałam...

      Ale jak się nie da, to podaję link do mojej fotki;)

      http://blogowanko-jagodzianka.blogspot.fr/2012/09/piatek-pod-wyzwaniem-oraz-ogoszenie.html

      Usuń
    3. nooo, Popieram Jagodziankę, Chyba byłoby łatwiej Pewnie dla nas, żeby wiedziec gdzie wklejać

      Usuń
  41. I ja z pewną nieśmiałością dołączam się do zabawy:)
    Pozdrawiam Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodaj :)
      piękny ten liść jeżyny :))
      Dziękuję i czekam na więcej :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  42. No to i mnie nie może zabraknąć.Pięknie tu u Ciebie Aniu.Jestem Twoim wiernym podglądaczem:)Banerek śliczny,już go wstawiam;)Pomysł na zabawę świetny!!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna :))
      ja niestety (NIESTETY!!) nie znałam Twojego bloga wcześniej ...
      w wolnej chwili nadrobię zaległości :))) to wspaniałe miejsce z klimatem :))
      zapraszam do zabawy
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  43. OJ IMIENNICZKO MOJA KOCHANA WSPANIAŁY POMYSŁ NA ZABAWĘ ALE KONKURENCJA NIE MAM NAPEWNO SZANS .BANEREK WSTAWIŁAM I POCZEKAM NA INSPIRACJĘ DO ZROBIENIA ZDJĘCIA.:)POZDRAWIAM SERDECZNIE I ZAPRASZAM DO SIEBIE.ANIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu Aniu :))
      dla mnie każde Wasze zdjęcie jest cudne :)) nie, nie będę ich oceniała, bo wybór byłby trudny, wręcz niemożliwy :)) po zakończeniu zabawy spośród wszystkich uczestników przy pomocy programu RANDOM wylosuję kogoś kto otrzymam poduszkę, więc szanse są ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  44. I ja, i ja:-))))wpis się robi:-))))buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu :))
      przede wszystkim nie daj się chorobie!!!
      a leczo i jabłka to także moim czerwoni faworyci ;))
      cudne te czerwone dodatki w kuchni- energetyzujące ;)))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  45. Dobry pomysł i tak przecież biegamy z aparatami na spacery:) Pozdrawiam serdecznie, jestem u Ciebie chyba pierwszy raz, ale wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnemosyne :))
      piękny, czerwony film :))
      z ogromna przyjemnością obejrzałam te wszystkie czerwoności :))
      dziękuję
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  46. Chętnie przyłącze się do zabawy, kolorów u mnie dostatek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picotee :))
      zapraszam do zabawy :))
      masz racje, pięknie i kolorowo u Ciebie :)) zostaję na dłużej :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  47. Lepiej później niż wcale - przyłączam się do zabawy z miłą chęcią.
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto :)
      ta kalina jest cudna :))
      pozdrawiam serdecznie
      Ania

      Usuń
  48. zabawa cudowna, ja się przyłączę w tygodniu mojego koloru ulubionego z największą przyjemnością, a BANER jaki kuszący :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś :))
      zapraszam do zabawy :))
      ależ Ty masz zdolne łapki!!!!! :))
      zostaję na dłużej :)))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. Aniu, a ja szukałam czerwonego, ale tylko szminkę, kredkę i buty znalazłam, teraz biegam z aparatem :)
      A tu już pomarańcz! No ale się przyłączam, zabawa cudowna, a jak się na blogach zrobiło od razu energetycznie!

      Usuń
  49. jeśli jeszcze można, to ja się chętnie na to piszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalino :))
      pewnie, że można :))
      zapraszam do zabawy :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  50. wygląda na to , że i mnie wyszedł czerwony post :)
    Więc zabieram banerek do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maedlein :))
      wypróbuję patent na herbatę z żurawiną:))
      przepiękne zdjęcia :)))
      i TRZYMAM KCIUKI za egzamin z mechaniki!!!!
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  51. Ja zawsze czekam na kolejne posty u Ciebie i piękne zdjęcia :))) A tutaj jeszcze zabawa :) No i jak napisałam mojego posta dzisiaj i zajrzałam do Ciebie - i wróciłam do siebie - to stwierdziłam, że moja fotka może trochę się łapie do zabawy w "czerwone" :) Więc chętnie się zgłaszam i zamieszczam banerek :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuk :))
      aż mi głupio, ze nie znałam wcześniej Ciebie i Twojego bloga... tyle pięknych słów od ciebie usłyszałam, tzn przeczytałam :)) DZIĘKUJE :))
      Przepiękne jesienne, czerwone zdjęcia :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  52. ja dziś spontanicznie wypadłam z aparatem i napstrykałam dużo "czerwonych" zdjęć, trzeba to jakoś wykorzystać, więc przyłączę się do zabawy
    zapraszam
    http://plastikowe-pomarancze.blogspot.com/2012/09/jesien-czerwona.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elledi:))
      fajne, energetyzujące fotki :))
      i Moc buziaków dla Pusi :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  53. Jeśli nie jest za późno, ja też chętnie wezmę udział w kolorowej zabawie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesiu :))
      zapraszam serdecznie :))
      na zdjęcia czekam do czwartku, bo od piątku króluje kolor pomarańczowy :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    2. Zdjęcie z czerwonym w roli głównej już na moim blogu...chociaż podeszłam do tematu trochę z przymrużeniem oka ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  54. Może i ja coś poszukam i się dołączę... Teraz np. siedzę w czerwonym szlafroku - to się liczy...;);););););)....?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pomarańczowy, bo z czerwonym trudna sprawa, może być?

      Usuń
    2. Ewelajna :)) może być czerwony szlafrok ;))
      pomarańczowy to kolor zarezerwowany na przyszły tydzień ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    3. No, to niestety, nie ma... Ale może w przyszłym tygodniu będziesz chciała przygarnąć dynię...;)

      Usuń
    4. jeśli chodzi o dynie, to zawsze jestem na tak ;))
      Ewelajno :)
      do czwartku masz czas, może uda Ci się zrobić fotkę z czerwonym kolorem w roli głównej :))
      czekam :))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  55. Świetny pomysł, jeśli jeszcze można dołączam:)
    Pozdrawiam
    anet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tu:
      http://anet-moje.blogspot.com/2012/09/na-wyzwanie-poduszki-igeilniki.html

      Usuń
    2. Anet :))
      fajne te serducha ;))i świetny pomysł na spędzanie czasu z Dziećmi w długie jesienne wieczory ;))
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
    3. Dziękuje Aniu, mam pytanie, bo chyba nie doczytałam wszystkich informacji. Rozumiem, że będziemy pstrykać zdjęcia w rożnych kolorach jesieni, tak? I jaki jest czas wyzwania?
      Pozdrawiam Anet

      Usuń
  56. ufff chyba zdążyłam , oto moja jesień w czerwieni - http://madebyambrozja.blogspot.com/2012/09/na-szybciutko-wpadam.html, zjadło mi pierwszy komentarz wiec może ten się uda zamieścić:*
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  57. Do zabawy sie ,Aniu ,chętnię przyłączę.Baner zaraz zawiesze a zdjęcia zrobię w tygodniu bo koncepcję już mam.Pozdrawiam zatem jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł! U mnie zawsze jest kolorowo, a teraz robi się coraz bardzie czerwono, tylko jeszcze tego nie widać ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się i ja :) Nie mogę doczekać się kolejnych kolorów :)
    http://karolinaannagabriela.blogspot.com/2012/09/jesien-w-kolorach-teczy-czerwony.html

    OdpowiedzUsuń
  60. ZGŁASZAM SIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Spieszę powiedzieć iż moja czerwono kolorowa jesień już u mnie na blogu zagościła:)
    http://rekodzielo-art.blogspot.com/2012/09/jesien-w-kolorach-teczy-czerwony.html
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  62. kocham fotografowanie, więc jak mogłabym się nie zgłosić do takiego konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdjęcie wykonane i umieszczone oby tylko zawsze słonko dopisywało do robienia fotek.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna zabawa, przyłączam się :) Tylko czy podołam z wszystkimi kolorami:) http://www.jimgirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja jeśli jeszcze można z chęcią przyłączę się do Was:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Tak się złożyło ,że ostatni mój post jest całkowicie czerwony:-). Przypadek? Ponoć ich nie ma.Musze doczytać co i jak i oczywiście wchodzę w to!!! Fajny pomysł.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  67. trochę spóźniona jestem, ale chętnie przyłączę się do zabawy ;)
    Pozdrawiam...
    pięknie u Ciebie...rozgoszczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak zwykle na ostatnią chwilę, ale chyba zdążyłam. Chętnie przyłączę się do zabawy. Zapraszam do http://mojewnetrzarskieja.blogspot.com/2012/09/czerwien.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Aniu i ja się dołączam do zabawy:) Banerek i zdjęcie już u mnie:)
    pozdrawiam cieplutko Aga

    OdpowiedzUsuń
  70. Witaj
    i ja też jestem chętna.
    Zapisuję się.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. Jeszcze Ja !!!! Bardzo spóźniona ale chętnie pobawię się w jesienne kolory :-) Super zabawa.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja dedykuję zabawie mój dzisiejszy post- uf udało sie cała noc pracowałam: mam nadzieję,ze choć mój wytwór zakwalifikuje się do jesiennych czerwieni:http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/2012/09/jesienny-misz-masz.html#comment-form.

    Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj Aniu!! :)
    Jestem u Ciebie chyba pierwszy raz i pozwolisz, ze się rozgoszczę :)) Przytulnie u Ciebie ;)
    Przywędrowałam od Uli z Anieskiego Zakątku ;) No i oczywiście przyłączam się do zabawy :))

    Nie wychodziło mi wklejanie banerka z boku, więc dałam w poście. Może być?

    Ściskam i pozdrawiam ciepło :))
    agnieszka n.

    OdpowiedzUsuń
  74. zapraszam na mojego bloga do oglądnięcia zdjęcia jesień w kolorze czerwonym:) http://fotografiapelnapomyslow.blogspot.com/2012/09/26.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszamy się do zabawy razem z moją 3-atką Olą, która już czeka na pomarańczowy, bo "pomalańczowe zlobimy malchefki dobla mama..." :)

    OdpowiedzUsuń
  76. OJJJJJ LECE NA OGRÓD:))))PSTRYKAĆ FOTKI..ZGŁASZAM SIE..ZARAZ POTEM DAM POSCIK:)))

    OdpowiedzUsuń
  77. Dopiero się dowiedziałam o zabawie, jeżeli pozwolisz dołączę się do zabawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj, ja pierwszy raz u ciebie. Fajny pomysł z zabawą kolory, więc i ja chciałabym dołączyć. Banerek już umieściłam, jeszcze tylko zdjęcia, ale to już jutro:) Pozdrawiam. eva

    OdpowiedzUsuń
  79. Zaiteresowała mnie Twoja zabawa w kolory, świetny pomysł. Dołączam się z najwiekszą frajdą. Banerek i fotka już wkrótce na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Dołączam do zabawy, uwielbiam zabawy z kolorem. :)
    anne-homesweethome.blogspot.com/2012/09/o-zabawie-jesien-w-kolorach-teczy-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Coś pokręciłam z linkiem :) teraz dobry
    http://mojwarsztat.blogspot.com/2012/09/czerwona-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  82. jeśli mogę chętnie dołączę:)http://wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/2012/09/jesien-w-kolorach-teczy-czerwony.html tutaj zdjęcie i zapraszam do mnie na rozdawajke:)http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/2012/08/obiecana-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  83. Też się przyłączam do zabawy, a co...

    OdpowiedzUsuń
  84. Również z przyjemnością się dołączę do tej świetnej zabawy.Kocham jesień i każdą jej barwę a w ogrodzie i moim otoczeniu czerwieni jeszcze sporo.
    http://natanna-takasobiekronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja jesień czerwona http://natanna-takasobiekronika.blogspot.com/2012/09/jesien-w-kolorze-czerwonym.html

      Usuń
  85. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam :) Z chęcią dołączam do zabawy w kolory i już biegnę pokazać moją interpretację czerwonej jesieni.
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  86. moje czerwone zdjęcie tu:
    http://pomieszanie-z-poplataniem.blogspot.com/2012/09/jesien-w-kolorach-teczy.html
    Pozdrawiam AgA

    OdpowiedzUsuń
  87. oj, spóźniłam się nieco :)
    http://nordberd-moonat.blogspot.com/2012/09/swiatem-zaczea-rzadzic-jesien.html
    ale już rozglądam się za pomarańczowymi inspiracjami i dziękuję za zainicjowanie tej sympatycznej zabawy w kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Troszkę spóźniona, ale i ja chętnie przyłączę się do zabawy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja przypadkiem zrobiłam wpis czerwony, to wezmę udział:) czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam serdecznie :) Fajny pomysł na zabawę. Zdjęcia robię takie sobie,alę chętnie się pobawię i poznam nowe osoby :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam, dziś umieściłam na blogu zdjęcia między innymi dwa z motywem czerwonym, proszę wybrać "lepsze":) jak dla mnie jabłka:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    Ola

    ola-pasjatworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. ja też spóźniona :) od Maryś przybiegłam :)
    obiecuję nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Dodaje link do zdjeć czerwieni:)) http://sielskachalupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Dzisiaj i ja do Was dołączyłam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Trochę spóźniona ale i ja dziś dołączam :) dziś i jutro czerwone rządzi a od poniedziałku pomarańczowy :) pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://handmadebypstro.blogspot.com/2012/09/czerwony.html

      Usuń
  96. Bardzo spóźniona,ale chciała bym dołączyć do zabawy z Wami w kolorową jesień:))))zaraz dołączę posta o czerwieni i linka do niego:))))mam nadzieję ,że jeszcze mogę:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo bym chciała, dołączyć do zabawy, uwielbiam fotografować. Umieszczam banerek na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  98. Czy można jeszcze dołączyć???Świetny pomysł tak w ogóle!Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
  99. Aniu chciałabym również dołączyć do zabawy:
    http://dompoddobra.blogspot.com/2012/09/chustecznik-i-kolory-jesieni-czerwony.html

    Najserdeczniej zapraszam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja jak zwykle spóźniona, na czerwień się nie załapałam, ale pomarańcz już u mnie gości!!! super zabawa ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Mam nadzieję, że jeszcze rzutem na taśmę dołączę do grona uczestniczek:) Jeśli nie, to wezmę udział jako wolny strzelec:) pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  102. i ja bardzo chętnie się dołączę ; )

    OdpowiedzUsuń
  103. spozniona jak nic, ale co tam:
    wrzucilam juz pomarancz i czerwien, zaraz bede myslec nad zoltkiem
    http://lookinginspirations.blogspot.de/2012/10/jesien-w-kolorach-teczy-czerwien.html

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam. Zachęcona przez Alexls z opóźnieniem do zabawy dołączam i ja :)
    http://alexandra-mojezdjecia.blogspot.com/2012/10/kolory-jesieni-czerwony.html

    OdpowiedzUsuń
  105. ja też biorę udział w zabawie. ŚWIETNY POMYSŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  106. dzis na moim blogu dodałam posta gra w kolory.. i jedna z moich czytelniczek powiedziała mi ze u ciebie cos takiego własnie jest ;) Wiec sobie tu do ciebie zajrzałam.. post chyba nie dokonca spełnia zasady zabawy ..bo jest jeden i ze wszystkimi mozliwymi kolorami jesieni :) ale podaje linka :) http://cloroesdemialma.blogspot.com/2012/10/gra-w-kolory.html i ide sobie pobuszowac po twoim blogu
    pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  107. Chcialabym wziąć udzial w zabawie. Nie wiem czy można jeszcze dodawać zdjęcia do "starych" kolorów, ale dopiero dowiedzialam się o zabawie...szkoda że tak późno, ominęło mnie tyle kolorów (!)

    OdpowiedzUsuń
  108. I ja tez sie przyłączam: http://wzachwycienadpieknem.blogspot.com/2012/10/zielona-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  109. Gdzieś już podawałam mój adres ale jeszcze raz
    tu zielony kolor:
    http://skladzikzapomnianychmarzen.blogspot.com/2012/10/na-zielono.html
    tu fioletowy kolor:
    http://skladzikzapomnianychmarzen.blogspot.com/2012/11/fioletowo.html
    Z braku czasu dałam radę tylko te dwa kolorki opracować. Może się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  110. Zapraszam na Candy:)
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję ...